Friday 17 July 2009

Night at home





My phone tells me that I've seen a lot of water this summer. Maybe I'll see some mountains too when it's time for my summer holiday in August.

Today I'm staying home. Almost everyone is in Ilosaarirock, I've turned my cellphone off and soon I'll be away from computer. Nothing can come between me and my books. I have ice cream, Bat For Lashes, I have Leonard Cohen and maybe a good movie, just maybe. And when it's time to go to sleep, I can listen to Tom Waits as long as I want. (Listening to Tom Waits before falling asleep is like a blanket, a pillow, something to cover me, soft and warm.)

4 comments:

Anonymous said...

Oi, ootpa saanut ihanasti kesäviikonloppujen tunnelman, ja vaan muutamalla kamerakännykkäkuvalla! Pitäs ehkä tänään lähteä Lintssille. Mitä tossa ekan kuvan vasemmassa ylänurkassa tapahtuu?

Lulu Pigeon said...

Oo kiitti!

Ekan kuvan vasemmassa ylänurkassa tapahtuu euforiaa The Flaming Lipsien keikalla. :)

Anna said...

Ihan loistokkaita otoksia - jälleen kerran!! Sitä vaan en voi käsittää, miten sä kykenet tuohon kameraKÄNNYKÄLLÄ! Toiset ne osaa! Mä muuten niiiiin haluaisin Linnanmäelle: tuntuu ettei tällainen ole kesä eikä mikään kun ei ole päässyt Lintsin vuoristorataan ja maailmanpyörään... Mä olen yleensä joka kesä yrittänyt jossain kohtaa päästä sinne: mä olen ihan hulluna tivoli- ja huvipuistoestetiikkaan, siis sellaiseen wanhaan, ja Lintsi on tietenkin eniten sitä tässä maassa.

Kuvaat muuten hyvin Waitsia: just tuollaiselta sen kuunteleminen tuntuu - ja myös mä kuuntelen sitä mielellään just viimeiseksi illalla!

Lulu Pigeon said...

Ja kiitos jälleen kerran! Mä jaksan myös aina ihailla nimenomaan vanhoja huvipuistoympäristöjä, mitä vanhempi, sen parempi. Jaksan aina haaveilla New Yorkin Coney Islandista ja jännittää sen kohtaloa ja toivoa että kerkeäisin vielä näkemään edes osan. Harmi kun muutama vuosi sitten Kööpenhaminassa oltiin niin tiukalla budjetilla liikkeellä, että se Tivolin pääsymaksu oli siinä tilanteessa liikaa. :D Ehkä joku kesä uudestaan paremmassa rahatilanteessa... Linnanmäki on mulle aika helppo kohde, asun siinä ihan vieressä. :)

Tuossa Tom Waitsin kuuntelemisessa illalla on muuten yksi huono puoli. Kun sitten joskus joku soittaa sitä tunnelmallisempaa Waitsia päivällä, alkaa nukuttaa.